Iz njegovog pera su recenziju dobili:

6. Dušan Petković, 1 knjiga

7. Prof. Svetozar Stojković Toza, 1 knjiga

8. Slobodan Petrović, 2 knjige

9. Daliborka Stefanović, 1 knjiga

10. Novica Jović, 2 knjige

U izjavi za Aleksinac.Net, prof. dr Marković kaže:

"Stalno sam na terenu, pripremam još dva kapitalna dela dečje književnosti, Deci celog sveta i priče za decu i odrasle. Slikali smo se na pragu kuće čija se izdanja očekuju do kraja godine. Srbija želi moje knjige, jer donosim nešto novo, do sada neviđeno u savremenoj kratkoj priči za decu. Pratim književne trendove u Evropi i svetu, poslednjih dvadesetak godina. Ne bi me iznenadilo da se neke od mojih knjiga prevedu i na mnoge svetske jezike. Moj izlazak u Evropu očekujem preko Francuske i Italije."

Komentara: 12

# Dragiša Marković književnost Žarko Milojević Velimir Rajić književni klub Novica Jović Dušan Petković Slobodan Petrović Zorica Šipka
@

▲ ▼ [+][-]

• (+21) (-1)

Boban 11.08.2015.
    Meni je psihijatar rekao da Dragisa Markovic ne postoji i da ga izmisljam.

• (+9) (-0)

SVE SAM 11.08.2015.
    Lepo ti rekao. Covek sam sebe probija u Evropu, sam sebi recenzent, sam se hvali, sve živi...sve sam....

• (+12) (-0)

Doktor? 11.08.2015.
    Zašto mu pišete titulu doktora, kad on nije doktorirao?

• (+16) (-1)

Sofronije 12.08.2015.
    Pa nema, brate, tiulu doktora, al voli čovek da ima. Vidi prethodni tekst tamo piše da je nezvanični doktor svetske filozofije... To što on, Žika, Miki bele zore pišu, to su bljuvotine. Zašto dr Ostojić veliča Dragišu, nisam pametan. Voleo bih i ja da osvojim RG i Wimblednon, da igram fudbal kao Mesi, al numem nit tvrdim da umem. Nume ni on ono što tvrdi da ume, al tvrdi!

• (+8) (-0)

Obavešten 14.08.2015.
    Psihijatar reko i Dragiši da umišlja da je pisac, al ovaj mu ne veruje

• (+2) (-2)

milos23 26.08.2015.
    Ne znam za Dragisu i Ziku ,ali za Mikija znam da to sto on pise ima priznanja i dobre kritike od velikih pisaca i veoma znacajnih ljudi u Srbiji - provereno, a i vidi se . Pozdrav

• (+1) (-1)

akiro 27.08.2015.
    Ajd leba ti kaži koji to veliki pisci falili Mikjrvr knjige?

• (+3) (-2)

milos23 28.08.2015.
    Pa evo kazacu ti ali samo onoliko koliko ja znam a znam sa tvitera i na osnovu njegovih knjiga koje sam procitao. Pratim ga na tviteru i fb i tamo sam video kada mu je licno Vuk Draskovic napisao- Miki GROM ti je Grom, bices veliki pisac. Znam da mu je Isidora napisala- Svaka cast Miki i za knjigu i za zivot. Ne, znam na koju je mislila. Takodje znam da ga je i Vanja Bulic negde hvalio, a onda znam posto sam video i citao, da mu je recenziju za ovu trecu knjigu pisala MIla Aleckovic, pa ako znas ko je ona onda ti je sve jasno, pa Dr. Istorije Dragan Aleksic i Dr.Pravnih nauka Goran Ilic. Znam iz price za mnoge pohvale nekih vaznih politicara i to je ono sto ja znam kada si me vec pitao a verovatno toga ima i mnogo vise. Rascistite sa predrasudama to je ipak nas covek koji pise realno i o nasem kraju. Sad mozete ga mrzeti iz drugih razloga, mozda, ali ono sto radi, po meni, radi opasno dobro. Ne znam ko si ali ako ti je dostupno odi Kulturni Centar u Al. ili Opstinu i pitaj ih da ti daju kultni casopis Karadzic i tamo ces naci, i to sam video kritiku neke poznate dr. knjizevnosti, nisam upamtio ime o njegovom romanu GROM koji je bio u nominaciji za Ninovu nagradu. Eto toliko od mene.

• (+0) (-0)

Akiro 28.08.2015.
    Miloše, ne lupaj gluposti samo zato što ti je Miki prijatelj. Ja ga jedva poznajem - u uži izbor, prošle god, ušlo je 11 romana, ne i Miki, a da je ušao, to bi stvarno bio uspeh. Možda je bio među prijavljenih 160 i nešto, to nije uspeh, dakle skoro sve što je napisano. Ako je čovek iz našeg kraja ne moramo ga svrstavati među velike pisce. Pa šta ako ga je pohvalio Drašković, jak mi pisac, ili Isidora, a pogotovo što ga pohvalila dva doktora prava - ljudi su kompetentni za pravo ne za literaturu. Grom sam prelistao i ono nije literatura. I da, važno da si ti čuo za Miru Alečković...

• (+3) (-0)

Seka 28.08.2015.
    Baš bih voela da se oglasi neko ko je čitao Dragišine knjige, pa da sa čitaocima ove reportaze podeli mišljenje o njima. Kao i knjige za koje je pisao recenzije (pogotovu onih 11) uz častan izuzetak knjige Slobodanke Zivković. A što se romana "Grom" tiče i ostalih knjiga g-dina Dimitrijevića, iskreno rečeno, u odnosu na neke od knjiga gore pomenutog pisca i gore navedenih autotora čiji je recenzent bio to zbilja remek dela. Ipak preteraste sa Ninovom nagdom. Al ko mari, vazno je da će mo mi u Evropu "preko Francuske i Italije"....E to "preko Francuske i Italije" do Evrope mi reče sve i o ovom uvazenom piscu ali i o potpisniku ovih redova....Putuj Evropo :-)

• (+3) (-0)

Obilić 29.08.2015.
    Miloše, možda ti je Miki drug a možda ti se i dopada njegova knjiga. Bitno je jedno: ovde se uzdižu aleksinački pisci na nivo jednog Albaharija, Basare, Filipa Davida, aktuelnog laureta NIn-ove nagrade za koju se konkurisalo preko 150 autora. Bilo bi lepo da Aleksinac ima velikog pisca, al nema. Kad se neko od njih nađe među10 najčitanijih pisaca u knjižarama, kada se štampa drugi tiraž i proda 10 hiljada knjiga ili uđu u uži izbor od 11 pisaca za NIN-ovu nagradu, tada možemo da kažemo kako imamo uspešnog pisca , razumeš?

• (+1) (-0)

milos23 29.08.2015.
    Ne, Miki mi nije drug, niti ja ovde proteziram njegova dela, ovo sta pisem je moj utisak ali i utisak mnogih drugih ljudi za koje ja znam dai su procitali njegove knjige, prosto ako bih cutao izdao bih trenutke u kojima sam duboko bio dirnut emocijom dok sam citao ,,GROM,,