Replika na repliku, Tomislav BrzakovićReplika na repliku, Tomislav Brzaković
Pretraga
cirilica | latinica

Replika na repliku, Tomislav Brzaković

rss

16.11.2015 Tomislav Brzaković

Replika na repliku, Tomislav Brzaković

DRAGI PRIJATELjI - kritičari

Kako smo počeli da repliciramo jedni drugima, bojim se da ne prevaziđemo replike na repliku, naših poslanika u Skupštini Srbije. Kada sam vam replicirao na prve kritike, koje ste mi uputili, neprimerenim rečima u našem žargonu, očekivao sam da će te mi pružiti materijalne dokaze na uvid, vi to niste već i dalje ponavljate ono što ste već jednom rekli.

Kada sam rekao da vas Zoran Maričić JAVNO POZIVA, a on je tada stao iza mene, jer je verovao da sam dobro odradio posao.

Rekao sam ako imate materijalne dokaze (pisani dokument), dođite u Upravu kluba i prezentirajte nam ih, a ne prezentirajtemu, kao što ste shvatili. Takođe sam rekao ako nas uverite da je došlo do greške u datumima, sve će biti okej.

Ja ću se po Zakonu o štampi javno izvinuti vama i daću ispravku, što mi Kodeks novinara nalaže, na taj način što ću napisati novi tekst sa podacima koje ste nam prezentovali i objaviti ga na sajtu Aleksinac.net. I to bi bio kraj priče (i vuci siti i koze na broju).

Međutim, na opšte moje razočarenje, vi niste shvatili moju repliku, pa ste se ponovo uhvatili „ko pijan za plot“, nisu tačni podaci, slušate šta vam svi pričaju svašta pa to objavljujete javno, ljudi su vam dokazali da ste pogrešili, napišite novu Brošuru itd i td. Doduše dobio sam neke odgovore po pitanju jubileja, ko još od klubova to na teritoriji FSO Aleksinca, obeležava. Rečeno je tu nije potreban (pisani dokument), da žitkovačka Morava, svakih 5 godina obeležava jubilej, koji je medijski propraćen, da ima svoju Monografiju u kojoj ima datum, kada je Jastrebac osnovan, što mi je to po malo siptomatično. Pored žitkovačke Morave, spomenut je i Napredak, ali gde su još 19 klubova? Ili komentator pod šifrom Mors, se hvali da raspolaže bogatom arhivom, dokumenata.

Ima više od 1000 Monografija, časopisa, albuma i godišnjaka iz Fudbalskih prvenstava Jugoslavije, što je za svaku pohvalu. U tim dokumentima postoji podatk o osnivanju Jastrepca, kao i da Jastrebac nikada nije bio u baražu sa Lubnicom. Ne sporim da nije u pravu, ali ne može da kaže da mi je sve dokazao i da treba da izvršim ispravku. Hoću samo kada mi lično pokaže ili svi pokažete pisani dokument, kao na sudu kada uz tužbu ili žalbu prilažete papire da ste vlasnik imovine a neko hoće da vam je oduzme.

SPORTSKI IZVEŠTAČ

Morise za vašu informaciju, kao i ostalih kritičara i onih koji me nisu kritikovali, došao je trenutak da vam otkrijem jednu „tajnu“, koju niko u ovoj zemlji, osim užeg kruga prijatelja i kolega novinara nije znao. Od 1965 godine počeo sam amaterski po malo kao honorarni saradnik da pišem za Narodne novine, koje su izlazile na 15 dana, a od nove 1971. godine na dnevno izlaženje, iz Ei, gde sam bio zaposlen. Naravno pisao sam i za Ei-novine, praveći prohodnost da jednog dana pređem kod njih i bavim se profesionalno novinarstvom, što je bio moj životni san.

Posle šest godina moj san postaje „java“ i ja prelazim sa mesta Samostalnog referenta prodaje za domaće tržište u Ei novine, 1.maja 1971.godine. Iste godine 1.oktobra primljen sam za člana Saveza novinara Jugoslavije, i od tada počinjem da se bavim profesionalno novinrstvom. Bio sam onda, a još uvek i sada univerzalni novinar.

Nije bilo oblasti koju nisam pratio. Oprobao sam se i u sportskom novinarstvu i to ljudi kažu veoma uspešno. Od marta 1975 godine, do 1991.kada se raspala SFRJ, pisao sam za „Slobodnu Dalmaciju“, iz Niša, samo sportske izveštaje sa fudbalkih utakmica Prve savezne lige.

A oprobao sam se i kao radi-reporter 28. avgusta 1978. godine na Veliku Gospoinu. Tada sam za Radio Split iz Pirota prenosio utakmicu Šesnaestine fudbalskog kupa Jugoslavije, između Radničkog i Hajduka, pošto Edo Peci sportski novinar Radio Splita nije mogao da dođe. Nisam prenosio celu utakmicu već segmente iz prvog i drugog poluvremena u ukupnom trajanju od 20 minuta. Hajduk je pobedio Radničkog, golom Bakrača posle kornera koji je izveo sa leve strane Prekazi, a on skokom u buketu igrača, zahvatio loptu glavom i u 90-om minutu, savladao golmana domaćih Džunića, koji je do tada bio nerešiva enigma za goste i sačuvao Piroćance od teškog poraza.

ZLATNA MEDALjA

Kada sam otišao u invalidsku penziju početkom dvehiljadite godine, ja sam i dalje nastavio članstvo u Udruženju saveza Novinara Srbije. Znači još uvek sam javna ličnost, gde se god pojavim, uživam sve beneficije koje mi omogućava članstvo( popusti na železnici, 30 atobuskom 50 i avio saobraćaju 30 na domaćim i međunarodnim linijama i druge pogodnosti). Još uvek pišem ali samo iz aleksinačkog Pomoravlja, za jedini list južno od Beograda, Narodne novine bez honorara.Pisao sam i za Reč radnika, kasnije Aleksinačka reč. Pišem iz raznih oblasti a povremeno i iz sporta-malo o Jastrepcu, Stonoteniserima, Udruženju fudbalskih veterana(UFV) Srbije, sa sedištem u Gornjem Ljubešu, i o Memorijalnim turnirima koji se održavaju u Tešici. Prema tome Gospodine Mors, ja u mojoj arhivi isečke iz Slobodne Dalmacije, kuju sam redovno dobijao u Nišu, i iz Narodnih novina, prestavljju „siću“ u odnosu na tvoju arhivu. Ali ono što sam ja dobio o čemu ti i svi sportski novinari, možete samo da sanjate je ZLATNA MEDALjA, koja kao što vidiš sija na mojim grudima i koju sa ponosom nosim gde god krenem van kuće Na njoj sa lica piše: VIDOVDANSKI SABOR, BAJINCI.S.O.SRBAC-R.SRPSKA- 28.6.2014.g. a na naličju: TOMISLAVU BRZAKOVIĆU- NOVINSKOM IZVEŠTAČU UFR-SRBIJA. Što sam pisao iz drugih oblasti, dobio sam dvadesetak povelja, plaketa i zahvalnica, koje će uskoro da krase zid moje radne sobe, jer sam naručio ramove. NOTORNA LAŽ Mladost Tešice, u svom komentaru između ostalog kažu, čika Tomo, ispravite ovu grešku, koju su ljudi dokazali i napravite jednu fantastičnu priču, o našem klubu, koji je 2009.godine igrao u Nišku zonu i tako ostvario jedan od najvećih uspeha u svojoj skromnoj i dugoj istoriji.

ISTINA NA VIDELO

Čija istina na videlo moja ili vaša? O kakvoj vi grešci govorite mojoj koju su navodno ljudi dokazali ili vašu, koju sami treba da dokažete ljudima i meni. Kritikujete mene navodno u najboljoj nameri, a vi iznosite NA VIDELO, NOTORNU LAŽ, da je Jastrebac, ostvario najveći uspeh 2009. godine, ulaskom u Nišku zonu. Ovo je čista izmišljotina i izvrćanje istine. Ako niste znali, zapamtite jednom za uvek FK „JASTREBAC“, je pri put u svojoj istoriji postao član Niške zone 1999. godine za vreme bombardovanja NATO. Ja sam tadam bio Generalni sekretar, Bora Stanković - sodadžija, predsednik, a trener Pitomac. Te 1998/1999, Jastrebac se takmičio u Nišavskoj okružnoj ligi. Pod dirigentskom palicom Pitomca, Jastrebac je ubedljivo, osvojio prvo mesto i plasirao u Nišku zonu. Bora sodadžija, pred početak prvenstva Niške zone 1999/2000-e menja Pitomca i dovodi Miodraga Stoiljkovića - Redžu, za trenera (igrao za Radnički), a ovaj sa sobom dovodi nekoliko ofucanih fudbalera Radničkog. Ovim potezom Bora je želeo da ostvari neke ambicije, koje je samo on znao. Na žalost plan mu se izjalovio jer je Jastrebac u Niškoj zoni, proveo samo jednu sezonu, i ponovo nastavio u Nišku okružnmu ligu. Ipak njihov ulazak u Nišku zonu je upisan zlatnim slovima u anale Kluba.

E pa mladost Tešice, vidite ko se kome treba da izvinjava ja vama ili vi meni i čitaocima Aleksinac.net, jer ste objavili podatak, koji nema blage veze sa istinom i istorijom Kluba.

I na kraju dragi moji prijatelji-kritičari da završimo ovu polemiku, tako što će te svi doći ili se dogovorite ko ima neoborivu dokumentaciju, neka nam donese dali je to nečija Monopgrafija, isečak iz novina, zapisnik sve jedno, samo da lično vidimo Zoran Maričić i ja i sve će biti rešeno dok udarite dlan o dlan.

Ako je dosta, toliko od mene. Pozdrav! .

Komentara: 12


# fudbal Tešica Tomislav Brzaković Jastrebac FK Tešica
@



▲ ▼ [+][-]


  • (+1) (-0)

    Mors 16.11.2015
    Da izvinjavam se ako sam napisao 2009 mislio sam na 1999. Ovim putem izvinjavam se jer sam pogresno napisao, a sto se tice 1955 trebalo bi vi da se izvinete gospodine Brzakovicu. Jos jednom cenim i postujem vas rad, ali potrazite u sportskom glasniku iz 1955 i videcete da je prvak trece lige bio Radnicki Kg, a prvak cetvrte lige Dubo;ica Leskovac...dalje necu pricati. GRESKA JE MOJA ZA 1999 ali nenamerna jer sam u kucanju umesto 1999 pogresio i upisao 2009, A GRESKA JE VASA ZA 1955. Toliko i zivi mi bili 100 godina.

  • (+1) (-0)

    oliver stefanovic 16.11.2015
    Cika Tomo, ovde Oliver iz Zitkovca jedan od autora monografije FK Morava Zitovac. Drago mi je da se pise i o Jastrebcu i voleo bi da i Tesicani dobiju svoju monografiju. Sto se tice teksta pratio sam sve i komentare i replike i tvrdim da je doslo do nenamerne greske za 1955 godinu jer sakupljajuci materijal za knjigu dosao sam do podataka da je prvi veliki uspeh Jastrebac ostvario upravo u godini za koju ste sada ovde rekli da je Mors pogresio, a to je 1999. Netreba vam niko dokumentovati jednostavno 1955 Jastrebac nije igrao nikakvo rayigravanje za Drugu ligu. Sto se tice morsa on je iz Subotice i puno mi je pomogo oko pisanja monografije i u vise navrata ispravio neke cinjenice jer bukvalno ima brdo materijala svih liga i autor je sajta EX YU Fudbal. Takodje u par monografijama pronasli smo i datum osnivanja FK Jastrebac (na osnovu toga napisali smo i u nasoj monografiji da je Jastrebac osnovan 1936), ali za to nesmem da tvrdim jer nemam adekvatne dokaze, to su nasli drugi autori, napisali, a mi na osnovu tih cinjenica napisali u monografiji i objaili. Voleo bih da se licno vidimo i popricamo.

  • (+1) (-0)

    Mors 16.11.2015
    Evo sada sam proverio komentare, nisam lepo procitao, ja zapravo i nisam napisao godinu 2009, napisao je neko drugi pod imenom MLADOST TESICE...tako da se zna da nisam pogresio, ali nema veze...

  • (+1) (-0)

    oliver stefanovic 16.11.2015
    Da, zapravo cika Toma je replicirao coveku pod imenom Mladost Tesice... Upravu ste Mladost Tesice je izneo neistinu, Jastrebac je 1999 ostvario uspeh plasman u Nisku zonu. A yza 1955 ja mogu da dokumentujem, samo da se vidimo i pokazacu vam crno na belo.

  • (+1) (-0)

    mladost tesice 16.11.2015
    Jeste, pogrešno sam napiso i naprvio veliku grešku, ali nenamerno (kao i vi za 1955). Tačno je da je 1999 godine Jastrebac ostvario veliki, tj. najveći uspeh u svojoj istoriji ii tacno je sve sto ste napisali gospodine Brzakovicu o toj 1999 godini. Ja sam se u pisanju zabunio i ovom prilikom IZVINJAVAM SE I VAMA IČITAOCIMA za grešku jer je 2009 Jastrebac igrao u Opstinskoj ligi. Tek kasnije klub preuzimaju meki kvalitetni ljudi dovode igrace iz Niša i klub je ostvario drugo mesto u ligi nišavskog okruga, ali i to je nekom smetalo. EVO JA SAM SE IZVINIO ZA NAPRAVLjENU GREŠKU, A VOLEO BIH DA VIDIM DALI ĆETE I VI DA SE IZVINETE ZA ONU NEISTINU OD BARAŽA ZA POPUNU DRUGE LIGE.

  • (+0) (-0)

    mladost tesice 16.11.2015
    Voleo bih da vi pokažete crno na belo, da vidimo kao što kažete, ko na sudu, dajte vi crno na belo, ako imate taj dokument, protokol ili šta već, daj da vidimo stvarnu istinu. I voleo bih da vidim da li ćete se izviniti, ako niste upravu, ali to neće da se desi. A sa tu zlatnu medalju što se hvalite, zbog te medalje trebalo bi da pišete provereno i tačno. Ja samo komentarišem i ako sam napravio grešku nije strašno, a vi...Vi morate da pišete provereno...EVO JA SAM SE IZVINIO...

  • (+0) (-0)

    milence 16.11.2015
    Ovako gospodine Brzakoviću u prvoj reakciji na komentare napisali ste: Podatke koje sam objavio u priči „SEDAM DECENIJA ZELENIH“, nisam ih ja izmislio i da se figurativno izrazim, „istresao iz rukava“ i nisu od juče. Odakle su te podatake pribavili i kako, nisam se upuštao. Da li su bili tačni ili ne i u to se nisam upuštao. Znači da vi gospodine Brzakoviću NEZNATE da li su ovi podci što ste napisali tačni, a tražite da vam neko dokumentuke istinu u koju i vi sami NEZNATE. Malo čudno za prekaljenog novinara koji se hvli zlatnom medaljom...
    Drugo napisali ste: I kada je priča ugledala svetlost dana, odjednom pojedini svaljuju drvlje i kamenje na mene kao tvorca priče i to vrlo pogrdnim rečima, što ja to ne zaslužujem. Ako ništa drugo, trebali ste da ispoštujete moje godine (80), a još uvek pišem iz našeg kraja, ostavljajući trag za generacije koje dolaze.Posle mene neće imati ko da piše. Moram da vas pitam, kakve veze imaju vaše godine sa onim što je napisano u tekstu ? I što meni lično smete ova poslednja rečenica. Neće imati ko da piše, možda smo mi mlađi gluplji i zatucani i nepoznajemo dovoljno temu kao vi. Ovim putem brukate i blatite sve one mlade koji se bave novinarstvom, a ima takvih mnog više nego što mislite.
    Treće u tekstu replika na repliku pišete: Kada sam rekao da vas Zoran Maričić JAVNO POZIVA, a on je tada stao iza mene, jer je verovao da sam dobro odradio posao. Kažite Zoranu Maričiću da niste dobro odradili posao, a ako želi da sazna istinu neka uzme monografiju Lubnice i videće da je te godine Lubnica igrala jako loše u nekoj zonskoj ligi Zaječar i da nikako nije mogla da igra baraž z popiunu Druge savzne lige jer je igrala

  • (+0) (-0)

    milence 16.11.2015
    u 5 ligi i bila poslednja. Postoje još puno dokaza, ali zašto da neko dolazi u prostorije FK Jastrebac i traži gospodina Maričića, pa nismo mi koji smo vam ukazali na grešku napravili istu. Vi ste je napravili vi ispravlljajte. Da vam ne govorim da se o ovome priča na veliko i da su skoro svi sportski radnici u Aleksincu upoznati i svi do jednog su rekli da je ovo čista neistina. Lično ja da sam predsednik Kluba ja bih se potrudio da dođem do istine i sigurno bih se izvinio čitaocima na učinjenu grešku.
    Četvrto napisali ste Ali ono što sam ja dobio o čemu ti i svi sportski novinari, možete samo da sanjate je ZLATNA MEDALjA, koja kao što vidiš sija na mojim grudima i koju sa ponosom nosim gde god krenem van kuće Na njoj sa lica piše: VIDOVDANSKI SABOR, BAJINCI.S.O.SRBAC-R.SRPSKA- 28.6.2014.g. Gospodine Brzakoviću vi očigledno niste upućeni ko je čovek pod šifrom Mors i šta on sada radi i koliko je truda, on i cela ta ekipa (iz bivših republika) uradila za fudbal, od svog postojanja do danas. Ja neću da u njegovo ime pričam šta sve on ima od zahvalnica, medalja...Cela bivša Jugoslavija ga ceni i poštuje za današnji rad (a za vas retko ko je čuo neznaju vas ni u Aleksincu). To ste zapravo kao novinar trebali da znate, a to hvalisanje i nije njegov cilj. Cilj je rad, a ko radi taj i greši, a ko greši normalno je da ispravi grešku.
    Još jednom za kraj JASTREBAC NIKADA NIJE IGRAO RAZIGRAVANJE ZA DRUGU SAVEZNU LIGU. Da je to istina postoje bar tri dokaza, prvi glasnik Loptačkog saveza, drugi monografija FK Napredak Aleksinac u kojoj se jasno vidi da je Jastrebac te godine igrao ispod Niškog podsaveza, treći monografija Lubnice. Postoje još monografija Sinđelić, Rad

  • (+0) (-0)

    milence 16.11.2015
    u 5 ligi i bila poslednja. Postoje još puno dokaza, ali zašto da neko dolazi u prostorije FK Jastrebac i traži gospodina Maričića, pa nismo mi koji smo vam ukazali na grešku napravili istu. Vi ste je napravili vi ispravlljajte. Da vam ne govorim da se o ovome priča na veliko i da su skoro svi sportski radnici u Aleksincu upoznati i svi do jednog su rekli da je ovo čista neistina. Lično ja da sam predsednik Kluba ja bih se potrudio da dođem do istine i sigurno bih se izvinio čitaocima na učinjenu grešku.
    Četvrto napisali ste Ali ono što sam ja dobio o čemu ti i svi sportski novinari, možete samo da sanjate je ZLATNA MEDALjA, koja kao što vidiš sija na mojim grudima i koju sa ponosom nosim gde god krenem van kuće Na njoj sa lica piše: VIDOVDANSKI SABOR, BAJINCI.S.O.SRBAC-R.SRPSKA- 28.6.2014.g. Gospodine Brzakoviću vi očigledno niste upućeni ko je čovek pod šifrom Mors i šta on sada radi i koliko je truda, on i cela ta ekipa (iz bivših republika) uradila za fudbal, od svog postojanja do danas. Ja neću da u njegovo ime pričam šta sve on ima od zahvalnica, medalja...Cela bivša Jugoslavija ga ceni i poštuje za današnji rad (a za vas retko ko je čuo neznaju vas ni u Aleksincu). To ste zapravo kao novinar trebali da znate, a to hvalisanje i nije njegov cilj. Cilj je rad, a ko radi taj i greši, a ko greši normalno je da ispravi grešku.
    Još jednom za kraj JASTREBAC NIKADA NIJE IGRAO RAZIGRAVANJE ZA DRUGU SAVEZNU LIGU. Da je to istina postoje bar tri dokaza, prvi glasnik Loptačkog saveza, drugi monografija FK Napredak Aleksinac u kojoj se jasno vidi da je Jastrebac te godine igrao ispod Niškog podsaveza, treći monografija Lubnice. Postoje još monografija Sinđelić, Rad

  • (+0) (-0)

    milence 16.11.2015
    Postoje još monografija Sinđelić, Radnički Niš, Radnički Kragujevac, Topličanin, Morava Žitkovac iz kojih može da se zaključi istina...VI STE POGREŠILI, VI ISPRAVLjAJTE I TRAŽITE GREŠKU, A NE MI, I NE PROZIVAJTE NAS VIŠE SMEJU VAM SE SVI U ALEKSINCU ZA TU DRUGU LIGU.

  • (+0) (-0)

    bokser 16.11.2015
    U svakoj normalnoj državi novinari se trude da pravilno, precizno i pre svega tačno prezentuju svoj priču, temu, komentar, repliku...Jedino u Srbiji može da se piše neistina i da niko ne snosi posledice. Normalno ja neću sada da osipam drvlje i kamenje na autora teksta, ali zamislite kada bi neko napisao da je Radnički Niš osvojio kup UEFA. Do duše bio je blizu finala, ali nije osvojio, a to su dva različita pojma. Iskren da budem nemam pojma da li je Jastrebac igrao baraž za Drugu ligu, ali ako nije, onda treba autor debelo da se postidi i da se izvini ljudima, a šta ako je igrao, ali kako mi to da znamo, a hteli bi. E zato ja sumnjam u autora teksta, jer da je Jastrebac igrao, autor bi poslao dokumenat ruke bi polomio da dokaže, a ne slike sa zlatnom medaljom koju je dobio u penziji. Pominjete i Žarka Kučku predsednika samozvanih veterana koga niko neprizna. Bolesan čovek napravio i spomenik u svom dvorištu, sam sebe proglasio predsednikom veterana Srbije i voza pojedine fudbalere ko mečku na vašar. Taj samozvani predsednik nije prihvaćen od strane FSS, ako ste kao Žarko onda džaba i zlatna medalja, a i upravu su ovi što vas prozivaju. Kad ste već vi izneli tu tvrdnju, dajte onda dokaz, a ne rekli mi tako, pa i ja sam boksovao sa Bratislavom Ristićem, a mogu da kažem i da sam ga pobedio, a nisam, a mogu da kažem da sam boksovao sa Muhamed Alijem, ajde dokažite da nisam...

  • (+) (-)

    elena 01.09.2018
    Brzi dobar covek


[ Dodaj komentar ]